Kuka minä olen?

Aloittelen tässä bloggausta, ja pahoittelenkin jo alkuun mahdollisia virheitäni. Syy miksi ajattelin perustaa oman blogin on ehkä ajatuksieni jakaminen ja sitä kautta löytää samanhenkisiä ihmisiä. 

Tämä asia on jo pitkään hautunut mielessäni ja tässä kotiäitinä kun parhaillaan olen niin harrastuksiini on kuulunut muiden blogien lukeminen. Nyt rohkaistuin itse ja katsotaan tulisiko tästä minulle uusi harrastus ja hieman tekemistä päiviini. Aloitan nyt kuitenkin kertomalla kuka olen.

Olen 32-vuotias äiti ja vaimo. Perheeseeni kuuluu tytär Ellen 2 vuotta ja 11 kuukauutta sekä poika Masi kohta 7 kuukautta. Mies Teemu ja koiramme Lyyli ja Kerttu. Asumme Porin Ahlaisissa keskellä metsää ja peltoja. 

Tällä hetkellä olen äitiyslomalla ja ennen sitä työskentelinen koulunkäynnin ohjaajana. Olen myös hieman mukana kunnallispolitiikassa ja koitan sitä kautta vaikuttaa asioihin. 

Harrastan leipomista ja siivousta, ne tulevat myös olemaan osa blogiani. Urheilullisia harrastuksiakin joskus löytyy, eli lenkkeilen ja vesijuoksen tai käyn salilla. 

Tällä hetkellä minua kiinnostaa lasten asiat ja lapsiperheiden hyvinvointi sekä ihan tähän kaikkeen liittyvät arkiset asiat. Tulen julkaisemaan itsestäni kuvia ja lapsistani en internetin ihmeelliseen maailmaan kasvokuvia laita.

Ihanaa joulun aikaa jo kaikille ja siitä tulen varmaan postaamaan jonkun verran, koska olen jouluhullu :D
Kuva meidän etupihalta

Kommentit